Шкільна бібліотека в умовах сучасного інноваційно-інформаційного суспільства

11.06.2015 00:00


На базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар методистів з бібліотечних фондів районних/міських методкабінетів/центрів з теми «Шкільна бібліотека в умовах сучасного інноваційно-інформаційного суспільства».
В його роботі взяли участь Берека В.Є., ректор ХОІППО, Кошка О.А., завідувач науково-методичного центру ХОІППО, Фарварщук В.П., методист бібліотечних фондів ХОІППО.
Учасники семінару мали можливість поспілкуватись у web-режимі з керівником проекту «Шкільна електронна бібліотека «ШБІЦ-інфо» Зражевським Юрієм Михайловичем, який презентував проект «Інформаційне забезпечення загальноосвітнього навчального закладу» (Український інститут нормативної інформації м. Київ).
Юрій Михайлович наголосив, що «повноцінне інформаційне забезпечення навчального процесу можливе лише за наявності сучасного інформаційного фонду, створення і підтримка якого здійснюється ефективними інструментами та технологіями».
У рамках заходу, методист з бібліотечних фондів методичного кабінету управління освіти виконавчого кабінету Славутської міської ради Язловецька Людмила Миколаївна, поділилась досвідом роботи щодо науково-методичного супроводу роботи шкільної бібліотеки в умовах освітніх змін. Також, була презентована модель діяльності міського методоб’єднання як ресурсного науково-методичного центру підвищення компетентності шкільних бібліотекарів головою міського методоб’єднання шкільних бібліотекарів НВК №3 у складі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. ім. Н.Рибака та ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою» міста Шепетівки Августинович Людмилою Андріївною.
Учасники семінару переконані, що вагому роль в інформаційному забезпеченні освітнього процесу навчальних закладів відіграють бібліотеки, які й сьогодні є невід’ємним і важливим компонентом його ефективності. На них покладається місія забезпечення, у межах своєї компетенції, реалізації стратегічних завдань освітянської галузі та безпосередньо свого навчального закладу, що має чітко відбиватися на їх діяльності.