Для вчителя

Орієнтовна тематика заходів щодо підготовки вчителя до роботи з обдарованими учнями:

1. Круглий стіл «Стратегії навчання академічно обдарованих дітей: прискорення, поглиблення, збагачення, проб лематизація», «Навчально-дослідницька та винахідницька діяльність учнів: мотивувати, навчити, підтримати», .

2. Моніторингове дослідження «Діагностика готовності вчителя до роботи з обдарованими учнями».

3. Психолого-педагогічний практикум «Готовність учнів до навчально-дослідницької та винахідницької діяльності», «Прогнозування обдарованості».

4. Семінар з елементами тренінгу «Робота педагогів щодо формування адекватної самооцінки обдарованої дитини», «Ефективна взаємодія педагогів з обдарованими дітьми та їх родиною»,

5. Семінар «Нормативно-правове забезпечення проведення І, ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, турнірів, конкурсів», «Вікові особливості прояву обдарованості», «Особливості розвитку обдарованих індивідів».

6. Конференція «Історія дослідження та основні сучасні концепції обдарованості».

7. Семінар-практикум «Тренінг як інструмент розвитку креативності, пониження рівня тривожності, уміння долати страх перед невдачами, вироблення уміння змагатися», «Організація науково-дослідної роботу учнів на уроках та у позаурочний час», «Програма індивідуального розвитку обдарованої дитини», «Метод проектів у роботі з обдарованими школярами», «Пошуково-дослідницька діяльність у роботі з обдарованими учнями».

8. Інтелект-кафе «Види обдарованості дитини».

9. Педагогічні посиденьки «Психологічні та педагогічні аспекти добору змісту освітніх програм для обдарованих дітей»

10. Ділова гра «Концептуальні моделі навчання обдарованих учнів: «Вільний клас», «Три види збагачення навчальної програми», «Сучасні технології навчання обдарованих дітей в школі».

11. Практикум «Розв’язування завдань ІІІ та ІV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад», «Використання інформаційних технологій у роботі з обдарованими учнями»

12. Методичний ринг «Сучасні педагогічні технології», «Робота з обдарованими учнями в контексті підготовки до олімпіади», «Створення позитивного настрою учнів на уроках».

13. Ярмарок методичних ідей «Ефективні засоби і технології пошуку, навчання і виховання обдарованої молоді»

14. Тренінг «Психолого-педагогічний  супровід  обдарованих  дітей»

15. Творча вітальня «Робота з обдарованими дітьми на уроці»