Сільська школа

Проблеми розвитку сільської школи

    Соціально-економічні особливості Хмельниччини, реалії сучасного життя вимагають рішучих і конкретних дій у вирішенні актуальних питань розвитку освіти в області,серед яких особливого значення набуває проблема збереження та розвитку сільської освіти, створення умов для здобуття повноцінної освіти кожною сільською дитиною в природному для неї середовищі.

    Питання повноцінного функціонування сільських шкіл є актуальним для області.

Методистами Центру проводиться комплексне дослідження проблем розвитку освіти в сільській місцевості, розглядаючи сільський соціум як інтегрований, відкритий навчально-виховний простір, середовище культурно-дозвільної, професійно орієнтованої діяльності щодо розвитку творчих здібностей учнів сільських загальноосвітніх закладів.

    Приділяється належна увага дослідженню питань раціонального використання діючих освітніх мереж, розробці методичних матеріалів, які сприяють більш якісному впровадженню питань оптимізації (створенню освітніх (шкільних) округів, закладів нового типу, їх раціонального використання тощо), в тому числі по підготовці сільської школи до роботи в умовах профільної старшої школи, створенню закладів нового типу, таких як «школа-родина» та ін.

Детальніше

drive.google.com/file/d/0B-gR7xvebniiMWh5bS15bUdERlk/view?usp=sharing

Етнопедагогічний підхід до створення школи-родини

drive.google.com/file/d/0B-gR7xvebniiVHQwd2tvZjdRMzQ/view?usp=sharing

Інтегрована діяльність шкіл з малою наповнюваністю класів у межах освітнього округу

drive.google.com/file/d/0B-gR7xvebniia0d4R21vV3JPaWM/view?usp=sharing