Дистанційна корекційна робота вчителя-дефектолога та вчителя-логопеда в умовах воєнного стану

16.04.2022 20:58

14 квітня 2022 року Обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти (С.Мельник) спільно з науково-методичним центром професійного розвитку педагогічних і керівних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти (Н.Грицюк) проведено дистанційний семінар-практикум для фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсних центрів (дефектологів, логопедів), заступників директорів з корекційної роботи, вчителів-дефектологів, вчителів-логопедів спеціальних шкіл, навчально-реабілітаційних центрів обласної (міської) комунальної власності «Дистанційна корекційна робота вчителя-дефектолога та вчителя-логопеда в умовах воєнного стану».
Мета заходу: надати інформаційно-методичну допомогу корекційним педагогам у питанні – Як допомогти та підтримати дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану в країні. Це питання турбує і батьків, і педагогів та всю громадськість.
В ході роботи учасники заходу обговорили важливі питання щодо організації та надання корекційних послуг, підтримки, допомоги дітям з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану в країні з акцентом на роботі у дистанційному форматі. А саме, про корекційно-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах очного, дистанційного та змішаного навчання. Анонсували актуальні посібники, корекційно-розвиткові матеріали та дидактичні розробки, методичні рекомендації, презентації з досвіду роботи спеціальних закладів освіти, ІРЦ, ЗЗСО з наступних питань:

  1. Платформи та додатки для організації дистанційного навчання (доктор філософії, старший викладач кафедри теорії та методик природничо-математичних дисциплін та технологій Сологуб Олександра Станіславівна)
  2. Особливості організації корекційно-розвиткової роботи в умовах воєнного стану в країні з дітьми (методист Обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Дяков Інна Володимирівна):
    • з порушеннями мовлення
    • з порушеннями інтелектуального розвитку;
    • з порушеннями слуху.
  3. Форми і методи організації роботи та адаптації навчальних матеріалів для дистанційної корекційної роботи відповідно до потреб дітей з ООП.

У роботі семінару взяли участь: Красіцька Наталія Володмирівна, директор Хмельницької спецшколи № 32; Фіщук Оксана Володимирівна, вчитель-логопед, Хмельницької спецшколи № 32; Гудзенко Надія Григорівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Новоушицької спеціальної школи; Кирковська Валентина Іванівна, вчитель-дефектолог, сурдопедагог; Новоушицької спеціальної школи; Білик Ольга Іванівна, корекційний педагог, Новоушицької спеціальної школи; Новіцька Людмила Федорівна, вчитель початкових класів Новоушицької спеціальної школи; Шептицька Аліна Юріївна, вчитель-логопед Хмельницького НВК № 7; Стасюк Валентина Миколаївна, вчитель-дефектолог ІРЦ Ганнопільської сільської ради; Галицька Олена Іванівна, вчитель-дефектолог ІРЦ Ганнопільської сільської ради; Медвідь Лілія Олександрівна, вчитель-логопед ІРЦ Теофіпольської сільської ради; Мельник Неля Вікторівна, вчитель-логопед ІРЦ Гвардійської сільської ради.

Учасники семінару висловили щиру вдячність за творчу співпрацю і партнерство. Наближаємо нашу Перемогу разом!