Науково-практичний семінар керівників методичних об’єднань заступників директорів шкіл
Згідно плану роботи Хмельницького ОІППО 07 лютого 2018 року на базі інституту відбувся науково-практичний семінар керівників методичних об’єднань заступників директорів шкіл області з проблем реалізації Концепції Нової української школи в закладах загальної середньої освіти (методичний аспект).
Основним завданням семінару є обмін досвідом з питань підготовки учителя до роботи за Концепцією Нової української школи.
З вітальним словом до учасників семінару звернувся ректор Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доктор педагогічних наук, професор Берека Віктор Євгенович.
Перший проректор Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат історичних наук Віктор Іванович Очеретянко акцентував увагу на основних питаннях реформування освітянської галузі.
Проректор ХОІППО Соловей Микола Васильович ознайомив учасників семінару з особливостями організації курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі інституту.
Проректор ХОІППО, кандидат історичних наук Вашеняк Ірина Богданівна надала інформацію про створення консультативних пунктів по підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання.
Завідувач НМЦ дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти Галас Антоніна Вікторівна розкрила шляхи підготовки вчителя початкової школи до організації освітнього процесу в першому класі Нової української школи.
Досвідом роботи з питань осучаснення навчально-предметного середовища з метою забезпечення психологічного комфорту та сприяння вияву творчості дітей поділилась заступник директора з початкової освіти Старокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Сідлецька Валентина Василівна.
Завідувач навчально-методичного центру координації роботи методичних та загальноосвітніх установ і закладів освіти Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Оксана Анатоліївна Кошка у своєму виступі акцентувала увагу присутніх на нових викликах в системі освіти та практичних діях заступників керівників закладів загальної середньої освіти. Також вона детально зупинилася на питанні ролі заступника керівника закладу загальної середньої освіти у формуванні системи науково-методичної роботи школи.
В ході семінару модератором, Віктором Івановичем Очеретянко, робились узагальнення, надавались різноманітні методичні рекомендації та поради заступникам керівників закладів загальної середньої освіти.