Організація завершення навчального року. Управлінські рішення в умовах законодавчих змін.
08 квітня ХОІППО за участі першого проректора Гіджеліцького І.К. та працівників НМЦ професійного розвитку педагогічних і керівних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти проведено онлайн-зустріч з представниками структурних підрозділів з питань освіти органів місцевого самоврядування, Центрів професійного розвитку педагогічних працівників. Розглянуто питання:
- пріоритетні напрями діяльності у сфері середньої та дошкільної освіти відповідно до Плану пріоритетних дій Уряду на 2021 р. (Кошка О.А., зав. НМЦ);
- деякі питання підготовки до реалізації Концепції НУШ в основній школі (Гіджеліцький І.К., перший проректор ХОІППО);
- управлінсько-методичний супровід завершення навчального року, виконання навчальних планів і програм, проведення оцінювання; строкові договори з учителями пенсійного віку тощо.(Блажиєвська В.М., методист НМЦ, Кулик О.О., методист НМЦ);
- Базовий компонент дошкільної освіти: нові виклики (Каратаєва М.І., методист НМЦ);
Досвідом організації методичної підтримки діяльності педпрацівників в територіальній громаді поділилась Колодій В.В., провідний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Чемеровецької селищної ради.
В територіальній громаді з початку навчального року функціонують професійні спільноти педагогічних працівників, керівники яких отримують доплату за координацію роботи. Координує роботу професійних спільнот провідний спеціаліст відділу освіти, в минулому завідувач методичного кабінету.
В громаді розуміють важливість методичної підтримки професійного розвитку педпрацівників на рівні закладу освіти, тому працюють над розвитком умінь керівників, заступників щодо проведення такої роботи. Практика діяльності відділу освіти, молоді та спорту Чемеровецької селищної ради заслуговує на увагу і потребує подальшого відпрацювання. Поряд з цим, актуальним для громади є питання створення центру професійного розвитку педагогічних працівників.
Учасниками зустрічі окреслено подальші напрями взаємодії ХОІППО і територіальних громад з питань підтримки професійного розвитку педагогічних працівників, реалізації пріоритетних завдань Уряду в галузі освіти.