Особливості та форми оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти на уроках української мови та літератури
20 квітня у Хмельницькому ОІППО було проведено семінар-тренінг на тему: «Особливості та форми оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти на уроках української мови та літератури», учасниками якого були консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, учителі української мови і літератури закладів загальної середньої освіти області.
Мета заходу – ознайомити учасників з особливостями та форми оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти на уроках української мови та літератури; культурою оцінювання у Фінляндії; принципами та різновидами оцінювання.
Під час вебінару Світлана Манзюк, методист української мови та літератури Хмельницького ОІППО, акцентувала увагу присутніх на питаннях:
- Особливості оцінювання результатів навчання учнів Нової української школи.
- Цілі та завдання, принципи та різновиди оцінювання. Описове формувальне оцінювання.
- Оцінювання – це навичка і завжди діалог. Фінський досвід.
- Оцінювання багатодисциплінарних навчальних модулів і наскрізних компетентностей (інтегрованих предметів, ключових компетентностей)