Про математичну компетентність учнів початкової школи
Мислення, яке виховується вивченням математики, має великий інтелектуальний зміст, а також практичне застосування, навіть якщо у майбутній роботі не потрібно буде розв’язувати нерівності чи застосовувати теореми. Здібності, які розвиває математика, легко екстраполювати на інші сфери життя.
Про математичну компетентність учнів початкової школи як мету і результат освітньої діяльності йшлося на вебінарі для вчителів початкових класів 07.02.2024 року.
Оксана Ларіна, співавторка посібників з математики видавництва Літера «ЛТД» поділилась досвідом впровадження інтерактивних форм роботи на підсумкових уроках з математики, дала поради щодо проведення математичних квестів, навчальних та рольових ігор. Презентувала посібники з математики для учнів перших та других класів.
Людмила Рябова, методистка видавництва «Лінгвіст» окреслила завдання проєктної діяльності на уроках математики, рекомендувала цікаві теми дослідницьких, інформаційних, творчих та ігрових проєктів.
Завдання щодо формування математичної компетентності учнів початкової школи окреслила Антоніна Галас, методист ХОІППО ім. А. Назаренка.