Професійне зростання учителя як предмет діалогу організаторів методичної роботи

26.02.2019 14:06

Що має стати змістом навчання педагогів і чи потрібно їх навчати взагалі? Над такою проблемою розмірковували учасники управлінської майстерні – керівники методичних служб та заступники директорів закладів освіти, засідання якої відбулось 20 лютого 2019 р. за участі працівників НМЦ координації роботи методичних та загальнооосвітніх установ і закладів освіти ХОІППО Кошки О.А. та Буймістра Л.В.

Обговорено питання професійного розвитку учителя на внутрішньому (шкільному) та зовнішньому рівнях,  навички вчителя у системі НУШ,  академічна свобода тощо.

Учасники заходу наголосили на важливості професійного зростання педагогічних працівників, акцентували увагу на методичній роботі як важливому чиннику успішної реалізації НУШ, координації шкільних та районних (міських) методичних служб.

Соціологічне дослідження ГО «Едкемп Україна» і Міністерства освіти і науки «Навчати й навчатися: як і куди зростати українському вчительству (повний звіт)

Матеріали майстерні

Фото