Профільне навчання як орієнтир для професійного вибору
28 березня 2024 року відбувся науково-практичний вебінар для керівників професійних спільнот вчителів біології і екології «Профільне навчання як орієнтир для професійного вибору». Методист Мирна Л.А. розкрила мету та значення профільного навчання, яке значно розширює можливості школярів у виборі власної освітньої траєкторії та усвідомленого професійного вибору; акцентувала увагу на тенденції поступового зменшення учнів, охоплених профільним навчанням біологічного напрямку в області; окреслила можливі шляхи формування сучасного освітнього середовища для успішного функціонування профільного навчання біологічного напрямку.
Доцент кафедри екології та біологічної освіти Хмельницького національного університету, кандидат педагогічних наук Скрипник С.В. у виступі «Профільне навчання як базис формування компетентнісногоучителя» наголосив на очікуваннях закладу вищої освіти від випускників профільних класів, ознайомив з організаційною моделлю підготовки фахівців для профільної школи на основі сучасних підходів до організації біологічної освіти.
Під час практичної частини педагоги-спікери ознайомили учасників вебінару з родзинками власного досвіду роботи з питань підготовки школярів щодо професійного вибору:
У ході дискусійної онлайн-панелі «Профільне навчання: як бути в русі?» учасники вебінару звернули увагу на високу результативність учнів профільних класів біологічного напрямку в ЗНО/МНТ, олімпіадах, турнірах, конкурсах., обмінялися думками, враженнями та побажаннями.