Школа професійного становлення вихователя ЗДО
20.02.2024 в рамках першого засідання обласної Школи професійного становлення вихователя ЗДО організовано та проведено віртуальний захід “Час професійного зростання” для фахівців дошкільної освіти, які розпочинають свою професійну діяльність на посаді вихователя закладів дошкільної освіти або повертаються до здійснення професійної діяльності після значної перерви в педагогічній роботі.
Тема вебінару “Soft skills для розвитку дитини: емоційний інтелект, комунікація та медіаграмотність”.
Мета заходу – сприяння розвитку та підвищення фахового рівня фахівців дошкільної освіти, удосконалення їх майстерності та підтримка на шляху професійного становлення.
Завдання вебінару:
- Ознайомлення з Положенням про Школу професійного становлення вихователя.
- Створення умов для максимально швидкого включення у фахову діяльність щодо м’яких навичок.
- Систематизація цілепокладання, самоорганізації, підготовки та планування освітнього процесу.
- Формування потреби у безперервній самоосвіті.
- Підтримка творчого потенціалу та представлення педагогічного досвіду.
- Вивчення запитів і потреб педагогів.
Спікерами вебінару були:
- Оксана Кулик, методист НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти ХОІППО ім А. Назаренка.
- Наталія Гавриш, професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки, доктор педагогічних наук, професор.
- Ірина Івченко, заступник головного редактора видавництва «Генеза».
- Ольга Бойко, методист видавництва «Ранок».
Перше засідання зібрало значну кількість учасників, які активно взяли участь у обговоренні та взаємодії зі спікерами. Учасники були представниками різних регіонів та закладів дошкільної освіти.
Вебінар досяг своєї мети, надаючи фахівцям дошкільної освіти нові знання, методику та технологію виховання з акцентом на розвиток м’яких навичок дитини. Учасники висловлюють подяку спікерам за цікавий та корисний матеріал, а також за можливість обміну досвідом та вивчення нових аспектів своєї професійної діяльності.