Система роботи учителя української словесності з філологічно обдарованими учнями
20 травня у Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти проведено семінар для учителів української мови та літератури «Система роботи учителя української словесності з філологічно обдарованими учнями».
Мета заходу – надання освітніх послуг для забезпечення належного рівня виконання трудових функцій учителя-словесника (застосування сучасних методик і технологій для реалізації оновленого змісту освіти; партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу; безперервний професійний розвиток); удосконалення професійних компетентностей учителя української мови і літератури (мовно-комунікативної, предметної, інформаційно-цифрової, психологічної, педагогічного партнерства, інклюзивної, проєктувальної, прогностичної, організаційної, оцінювально-аналітичної, інноваційної, рефлексивної тощо); обговорення ефективності використання у роботі з філологічно обдарованими учнями різних зразків дидактичного матеріалу відповідно до вимог освітньої галузі «Мови і літератури» Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (2011) та мовно-літературної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти (2020).
У роботі семінару брали участь :
Манзюк С.А., методист української мови та літератури Хмельницького ОІППО (тема – Система роботи учителя української словесності з філологічно обдарованими учнями);
Полончук А.І., учитель української мови та літератури, учитель-методист ЗОШ № 5 Славутської міської ради (тема – Використання фрірайтингу на уроках української мови та літератури);
Конончук Г.А., учитель української мови та літератури, учитель-методист НВК м.Славути (тема – Журналіст – це очі та вуха нації (робота з обдарованими дітьми на факультативі журналістики);
Шпаченко Анастасія, учениця 11 класу НВК м.Славути (тема – Концепт війна в українському інформаційному просторі XXI століття (на прикладі всеукраїнського видання «День»).